fredag 16. desember 2016

Prosjekt 3

Denne gangen har vi fått i oppgave å finne farger og overflater til en funkis-bolig ved navn Strak.
Jeg har valgt å lage en kombinasjon av varme og kalde, men litt duse farger sammen. Jeg har brukt for det meste lyse farger men også noe mørkt. På gulvet har jeg brukt et trehvitt gulv og noen duse grønn- og blåtoner sammen med hvitt og  på veggene. På møblene har jeg brukt støvrosa, mørkelilla, grått, hvitt og en god del treverk. Det er også tenkt å ha noen detaljer av kobber, som for eksempel på lampene jeg har. Utenom lamper har jeg plassert noen spotter der dagslyset ikke slipper så veldig mye til. Jeg har brukt en kjøkkeninnredning fra Sigdal som heter Horisont, den er et hvitt kjøkken og er ganske så nøytralt.
Jeg synes oppgaven var grei nok, en god del utfordringer men synes det gikk bra.
Legger ved moodboardet jeg hadde på presentasjonen min for å vise litt helheten i møblene og materialene jeg har brukt, for å gi et lite innblikk i det.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar