tirsdag 14. mars 2017

Utplassering på Montèr!

DAG 1


Første dagen på utplassering var både nervepirrende og veldig spennende! Jeg dro med et åpent sinn, og hadde ikke satt meg noen som helst forventninger i det hele tatt. Og jeg må absolutt si at jeg er positivt overrasket.

Som de fleste vet, så er jeg en veldig sjenert person, men det ble absolutt ikke noe problem. Jeg kom inn på Montèr og ble tatt i mot med åpne armer. Jeg ble presentert hos de ansatte og fikk hilse på de fleste som jobbet der. I tillegg fikk jeg en rask omvisning rundt i bygget.

Jeg ble satt til å være i maleavdelingen med to hyggelige damer hele mandagen, og fikk lov til å prøve blandemaskinen blant annet. Av andre ting så fylte jeg på en del varer, ryddet og fikk lære litt mer om maling som jeg ikke visste om fra før. Som de ansatte også har sagt, er at det ikke er så mye aktivitet der på denne tiden, og at det som regel er på sommeren de fleste kommer innom for å kjøpe maling, siden det er sesongen for å male husene sine og litt diverse ting.

Jeg er utrolig fornøyd med hvordan dagen ble, og jeg gleder meg masse til resten av uken, for å plukke opp litt mer lærdom her og der.

Blogges i morgen!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar